Kan ik mijn bestelling retourneren?

Op online bestellingen geldt de algemene regel dat je 14 dagen bedenktijd hebt om het product te retourneren. Dit geldt op onze website enkel op de producten die je enkele maanden kan bewaren (d.w.z. mocktails van The Mocktail Club & Gimber) en dit enkel indien de verpakking niet geopend is en in dezelfde staat teruggestuurd wordt. Indien je een product wil retourneren, stuur dan steeds een mail naar info@beanice.be met vermelding van je naam, ordernummer, product dat je retourneert en de reden van retour. Het retourrecht is niet van toepassing op ontbijt- en dessertboxen en bijhorende extra’s.

Nadat wij het geretourneerde product in oorspronkelijke staat ontvangen hebben, zal het bedrag binnen de 3 werkdagen teruggestort worden op jouw rekening. De kosten voor de retour zijn volledig voor de rekening van de consument.

Wat als ik een allergie heb?

Bij de beschrijving van onze producten staan de aanwezige allergenen steeds vermeld. Indien je allergisch bent voor een bepaald voedingsmiddel mag je altijd een mailtje sturen naar info@beanice.be. Ook voor verdere vragen of meer informatie over allergenen kan je hier steeds terecht. Wij doen ons best om zo snel mogelijk te antwoorden! 

Hoe gaat de levering/afhaling in zijn werk?

Tijdens het afrekenen van je bestelling heb je de keuze tussen je bestelling zelf afhalen of je bestelling laten leveren bij je thuis. Indien je voor gratis afhaling kiest, kan je je bestelling op het gekozen tijdstip komen ophalen te Battelse Bergen 1, 2800 Mechelen. 

Indien je voor de optie ‘levering’ kiest, zal je bestelling bij je thuis geleverd worden op het door jou gekozen tijdstip.

Ontbijt- en dessertboxen kunnen enkel besteld worden voor het weekend (zaterdag & zondag) en worden dus ook enkel deze dagen bij je thuis geleverd of kunnen enkel deze dagen afgehaald worden. Indien je een niet-alcoholische drank bestelt, kan deze ook doordeweeks geleverd worden. Je kan tijdens het afrekenen een gewenst moment en uur van levering aanduiden. De levering zal dan rond dit tijdstip plaatsvinden.

Hoe zit de werking van ontbijt- en dessertboxen juist in elkaar?

Ontbijt- en dessertboxen kunnen enkel besteld worden voor tijdens het weekend (zaterdag & zondag) en momenteel enkel door inwoners van de volgende postcodes 2800 Mechelen, 2801 Heffen, 2811 Leest, 2811 Hombeek. Je hebt tijdens het afrekenen de keuze tussen je box zelf ophalen of deze laten leveren. Indien je voor levering kiest, betaal je 5,00 euro transportkosten en er is slechts een beperkt aantal leveringen mogelijk per dag. Indien je voor afhaling kiest, kom je zelf je box ophalen.

Tijdens het afrekenen kan je de gewenste datum en het gewenste tijdstip van afhaling/levering aanduiden. Wij houden, in de mate van het mogelijke, rekening met wat u opgegeven heeft. Na het afronden van uw bestelling, krijgt u een bevestigingsmail van uw bestelling met het gekozen moment van afhaling/levering. Indien je geen mailtje meer ontvangt van ons, is het gekozen tijdstip goedgekeurd en zal je bestelling op dit moment klaar liggen/geleverd worden. Bestellingen van boxen moeten vóór donderdagochtend 10 uur geplaatst worden zodat wij een vlotte werking kunnen voorzien.

Wat Met al die verpakkingsmaterialen?

Wij gebruiken steeds milieuvriendelijke verpakkingsmaterialen. Bij onze ontbijt- en dessertboxen maken wij enkel gebruik van plantaardige materialen die composteerbaar zijn. De verpakkingsmaterialen voor de verzending van pakketjes zijn van karton of gerecycleerd materiaal. Op die manier willen ook wij ons steentje bijdragen aan de vermindering van de afvalberg en een beter milieu.

Ik wil een grote bestelling plaatsen voor mijn bedrijf/een traktatie, kan dit?

Indien je een bestelling wil plaatsen waarbij grotere hoeveelheden van toepassing zijn, stuur je best een mailtje naar info@beanice.be of kan je het contactformulier invullen. Vermeld in je bericht zeker de datum en wat je graag zou bestellen. (bv. ontbijtboxen/dessertboxen/bepaald aantal van 1 dessertje uit de dessertbox/…) Op die manier weet ik waarover het gaat en kan ik hiervoor een aangepaste offerte opmaken. 

Werd je vraag hierboven niet beantwoord? Stuur dan een mailtje naar info@beanice.be of vul ons contactformulier in en deze zal zo snel mogelijk beantwoord worden!